As a mother, Fariawati a bond with the child. Usually if you miss, Sandioriva Qory face appeared in his mind, and sign their children when it is no problem or pain. But now the bond is as disconnected, he no longer save anything on the child's feelings.

"Back then yes, if I miss, he's definitely more pain, now it does not miss anymore, because there was no relationship, although communication via phone, is not there anymore," said Fariawati by telephone on Thursday (12/09).
fariawati ibu qory sandioriva http://images.beeglay.multiply.com/image/qtd7aZrKMBjpxFsMdOEGYA/photos/1M/300x300/485/805041.jpg?et=vo34SQzMtFxRims%2CogHFNQ&nmid=0
Fariawati think has a lot of efforts and talks with his daughter, who is also Puteri Indonesia 2009's. However, maximum effort was never produced anything. Now it surrender to the one on top.

"I was at SMS him, asked him what news, there is an SMS to topic yes aunt she was sorry she was busy filming, he did not want to pick up the phone from his mama," he continued telling.

Fariawati and Qory feud appears to the media while his mother held a press conference, and assume the child perform the ritual astray. The meeting, in character as mediation have been made by each party, but in reality to no avail.

"The important thing is I've given that he wanted to, was filled with what he wants. He's so arrogant, he's rebellious child, I never expected. He may return again if he does not touch again with the knowledge or influence it, the idolaters," specifically. (MPA / hen / dar)

Sebagai ibu, Fariawati memiliki ikatan batin dengan sang anak. Biasanya kalau kangen, wajah Qory Sandioriva muncul dalam pikirannya, dan pertanda anaknya saat itu sedang ada masalah atau sakit. Namun kini ikatan itu seperti terputus, dirinya tidak lagi menyimpan perasaan apapun pada sang anak.

"Dulu iya, kalau saya kangen, pasti dia lagi sakit, sekarang sudah tidak kangen lagi, karena memang sudah tidak ada hubungan, walau komunikasi lewat hape, sudah tidak ada lagi," ungkap Fariawati melalui telepon, Kamis (09/12).

Fariawati menganggap telah banyak melakukan upaya dan pembicaraan dengan putrinya yang juga Puteri Indonesia 2009 itu. Namun upaya maksimal itu tidak pernah menghasilkan sesuatu. Kini pihaknya pasrah pada Yang di Atas.

"Saya waktu itu SMS dia, tanya dia apa kabar, ada balesan SMS maaf ya tante dia sedang syuting dia sedang sibuk, dia tidak mau angkat telepon dari mamanya," sambungnya mengisahkan.

Perseteruan Fariawati dan Qory muncul ke media saat sang ibu menggelar konferensi pers, dan menganggap sang anak melakukan ritual sesat. Pertemuan yang sifatnya sebagai mediasi telah dilakukan oleh masing-masing pihak, namun kenyataannya tidak membuahkan hasil.

"Yang penting saya sudah berikan yang dia mau, sudah penuhi maunya dia apa. Dia sudah jadi orang sombong, dia anak durhaka, saya tidak pernah menyangka. Dia boleh balik lagi kalau dia nggak berhubungan lagi dengan ilmu atau pengaruh itu, itu musyrik," tegasnya. (kpl/hen/dar)

0 comments